Saturday, September 1, 2018

65. ΣΥ-ΣΚΕΔΑΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙ ΔΙΑ-ΣΚΕΔΑΣΤΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ. ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΑΠΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΨΑΛΜΟΙ, Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΟΥ, Η "ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΡΟΗΣ" ΚΑΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΑΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΤΩΝ ΣΚΟΠΩΝ ΜΑΣ.

ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΑΠΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΨΑΛΜΟΙ, Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΟΥ, Η "ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΡΟΗΣ" ΚΑΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΑΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΤΩΝ ΣΚΟΠΩΝ ΜΑΣ.

Στην ιστορία είναι γνωστό ότι το φλάουτο Shakuhachi (συνήθως απο D4 πεντατονικό) χρησιμοποιήθηκε σε ιερες τελετουργιες Zen με ανθρώπινο άφωνο διαλογισμό για την εσωτερική ειρήνη και την επικληση της παρουσίας της ψυχής.

Ομοίως, το φλάουτο Ney (συνήθως χρωματικά απο Β3, ξεκινώντας από το Α3) χρησιμοποιήθηκε παρομοιως.

Οι αυλοί στην αρχαία Ελλάδα και στην ελληνιστική περίοδο ηταν συχνα για την ιδια χρηση σε θρησκευτικές ιερες τελετές.

Και το φλάουτο Bansuri (στην κλιμακα E4 major ξεκινώντας από το B3) χρησιμοποιήθηκε σε ιερες Ινδουσιστικες τελετουργιες με ανθρώπινο άφωνο διαλογισμό για την εσωτερική ειρήνη και την επικληση της παρουσίας της ψυχής.

Συχνά θεωρείται ότι η άφωνη και αλεκτη και η ανθρώπινη ψαλμωδια η ξορκια στον διαλογισμό μπορουν να γινουν ισχυροτερα απο τα φωναχτα με λεξεις για την επικληση της παρουσία της ψυχης για εσωτερική ειρήνη.

Είναι το άφωνο και αλεκτο μέρος εδώ που είναι σημαντικό. Τα ζώα τραγουδούν (π. Χ. Πτηνά) Αλλά τα περισσότερα από αυτά, αν και επικοινωνούν μερικώς με αλεκτη τηλεπάθεια, δεν οργανώνουν ήχους με λέξεις με σύνταξη. Λέγεται ότι τα σφύριγματα των δελφινιών και των φαλαινών αποτελουν εξαίρεση καθως ειναι μια οργανωμένη τριαδικη γλώσσα με αλφαβητο, και οτι αυτα δεν ειναι απλως ζωα αλλα ελλογα ζωα.

Μερικές φορές οι άνθρωποι επίσης δεν έχουν τις κατάλληλες λέξεις ή έννοιες για εσωτερική επικοινωνία με τη συνείδηση ​​της ψυχής και επομένως ένα μουσικό soundscape ειναι ίσως πιο κοντά στο αφηρημένο νου που με την σειρα του είναι πιο κοντά στην ψυχική συνείδηση ​​σε σύγκριση με τον συγκεκριμένο νου.

Υπάρχει επίσης η επίγνωση της αναπνοής που απαιτεί το πνευστο και η αναπνοή είναι μια πύλη μεταξύ του συνειδητού και του υποσυνείδητου, καθώς η αναπνοή ελέγχεται τόσο συνειδητά (κεντρικο νευρικο συστημα) όσο και υποσυνείδητα (νευροφυτικο συστημα) . Σε αντίθεση, ο καρδιακός παλμός και οι λειτουργιες του πεπτικου ελέγχονται κυρίως υποσυνείδητα (νευροφυτικο).

Ο Tony Robins, ένας διάσημος προπονητής της προσωπικής ανάπτυξης, (αλλα και πολλοι αλλοι ),επιμένει ότι οι τραγουδιστες απαγγελιες και ψαλμοι-ξορκια (incarnations), ακόμη και με φωναχτα λόγια, είναι η καθημερινή πρακτική του (10 λεπτά το ελάχιστο ανά ημέρα) για να δημιουργήσει το καταλληλο σύστημα πεποιθήσεων και να προγραμματίσει το υποσυνείδητο του ,και να ενισχύσει τις επιθυμίες του για τους στόχους που έχει θέσει. Εξηγεί ότι οι τραγουδιστες απαγγελιες-ψαλμοι δημιουργούν μια αυξημένη συναισθηματική κατάσταση ενθουσιασμού, που μεταφορικά μιλώντας ειναι σαν "η φωτιά που απαιτείται για να σχηματιστει στο σιδηρουργειο ένα μέταλλο" στον προγραμματισμό του υποσυνείδητου για τις κατάλληλες πεποιθήσεις και πόρους έτσι ώστε να επιτύχουμε τους δικούς μας αξιόλογους στόχους. Εξηγεί επίσης ότι οι ψαλμοι εμπλεκουν τις περισσότερες λειτουργίες των εσωτερικών και εξωτερικών αισθήσεων, όπως η όραση, η ακοή, το κιναισθητικο κλπ. Επομένως, είναι μια ολοκληρωμένη εκπαίδευση του υποσυνείδητου και του σώματος για τους απαραίτητους πόρους και την είσοδο στην "κατάσταση ροής" για την επίτευξη των στόχων μας και των επιθυμητών καταστάσεων ύπαρξης.

Μαγνητικές σαρώσεις του ανθρώπινου εγκεφάλου κατά τη διάρκεια παιξιματος ενός μουσικού οργάνου δείχνουν μια άνευ προηγουμένου ενεργοποίηση σχεδόν όλων των τμημάτων του ανθρώπινου εγκεφάλου, των κέντρων όρασης, των κέντρων ακοής, των κέντρων ελέγχου κινήσεων, της συναισθηματικής πλευράς κ.λπ. η δραστηριότητα είναι καταλυτική στη σύνθεση των περισσότερων λειτουργιών και τμημάτων του εγκεφάλου. Ετσι προλαβαινοντα παθησεις του εγγεφαλου στα γηρατεια.

Η ΣΟΦΙΑ ΤΗΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ , ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ , ΤΟ ΕΚΟΥΣΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΚΟΥΣΙΟ.

Απο μικρος σκεφτομουν πως οι σκεψεις και οργανωμενοι συλλογισμοι σε μια τεχνη η επιστημη ειναι οπως η οργανωμενη δραση, αλλα σε πιο εκλεπτυσμενο επιπεδο (π.χ. γραφη, ομιλια κλπ) Ομως αν αυτο εναι η διανοια τοτε τι ειναι τα συναισθηματα? Ισως η απαντηση ειναι πως και αυτα σε μια τεχνη η επιστημη ειναι οπως η οργανωμενη δραση, αλλα ακουσια δραση, ενω οι συλλογισμοι , εκουσια δραση. Ως γνωστο τα συναισθηματα επηρεαζονται πολυ απο την ακοη και τους ηχους της μουσικης. Η ελληνικη γλωσσα εχει αρκετη σοφια μεσα της να εχει ετυμολογικα την ιδια ριζα στο ρημα ακουω και στην λεξη ακουσιο!

Συνοψιζουμε λοιπον πως, οι ψαλμοι φωναχτοι οι εσωτερικοι με με τη βοήθεια μουσικών οργάνων, με λεξεις η αλεκτοι , είναι ένας ολοκληρωμένος τρόπος να ερθουμε σε επαφη με την βαθυτερη ψυχικη συνεδηση μας να πλασουμε το υποσυνειδητο μας , να δημιουργηθουν οι επιθυμητές κατάστασεις ύπαρξής μας, να επιτύχουμε τους στόχους μας ωστε τελικα να διαμορφώσουμε την μοιρα μας ατομικα και συλλογικα.