Friday, September 21, 2018

67. ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΑ 6 ΝΟΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ

ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ 6 ΕΠΙΠΕΔΑ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ Ή ΣΤΟΧΩΝ Ή ΝΟΗΜΑΤΟΣ ΖΩΗΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ Α. MASLOW ΚΑΙ ΤΟ NLP (Νευρολογικος-προγραμματισμος υποσυνειδητου).

Μπορούμε επίσης να χρησιμοποιήσουμε τα NLP 5-6 επίπεδα μεταφορών ή στόχων της ζωής ή την πυραμίδα του A. Maslow για να ταξινομήσουμε το νοημα της ζωής στους ανθρώπους αναλογα με την ψυχικη συνειδηση.

1. Επιγνωση-Βουληση-Δημιουργώντας το βιωμα (Είμαι οτι, είμαι)

2. Αντίληψη-Πίστη-Διαίσθηση (πιστεύω αρα υπαρχω)

3. Μάθηση-Πληροφορίες-Γνώση (Γνωρίζω και εκφράζω αρα υπαρχω)

4. Ανηκειν-Κοινοτητες (Αισθάνομαι, επικοινωνώ και ανήκω αρα υπαρχω)

5. Επιτευξη-Δράση (Δρω και επιτυγχάνω αρα υπαρχω)

6. Έχω (Εχω και εξουσιαζω αρα υπαρχω)

Πιστευω πως δεν θα πρέπει η ανθρωπότητα να κυριαρχείται από ανθρώπους των χαμηλότερων τύπων στόχων! Π.χ. Ο "Εχω" οπως γινεται τωρα. Πρέπει να υπάρχει ισορροπία αναπτυξη σε ολα τα επιπεδα. Και μπορούμε να μετρήσουμε την εξέλιξη ενός πολιτισμού με τη κατανομη του αριθμού των ανθρώπων με τους προηγούμενους τύπους 6 επιπέδων στόχων ή νόηματος της ζωής.