Thursday, March 12, 2015

31. Η ΒΟΥΛΗΣΗ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ ΟΙ ΕΞΕΙΣ, ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ , ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΣΜΟΙ. ΠΩΣ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΟΙΡΑ?

Η ΒΟΥΛΗΣΗ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ ΟΙ ΕΞΕΙΣ, ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ , ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΣΜΟΙ. ΠΩΣ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΟΙΡΑ?
Εχετε ακουσει, την εκφραση "τα πραγματα μιλουν απο μονα τους"? 
Ετσι ειναι και με την βουληση/προθεση. Η βουληση/προθεση ειναι υποκειμενικα η υπατη κλιμακα αιτιων (αλλες επιφανειακοτερες κλιμακες ειναι οι συλλογισμοι, τα συναισθηματα, οι πραξεις κλπ).
Τα αντικειμενα μας συχνα ειναι μερος συνηθειων , και οι συνηθειες-εξεις εμπεριεχουν μια σχεδον αυτοματη συνηθως μη συνειδητη βουληση για αποτελεσματα. Π.χ. το να πλυνει καποιος τα δοντια καθημερινα ειναι ας πουμε μια θετικη συνηθεια, ετσι η οδοντβουρτα του δεν ειναι ουδετερο αντικειμενο κρυβει μια βουληση υγειας. Ομως το τσιγαρο ε του καπνιστη ειναι ενα αντικειμενο παλι οχι ουδετερο αλλα κρυβει μια αρνητικη βουληση για το σωμα και την υγεια.
Το ιδιο ομως και με τα κειμενα , την γραπτη και προφορικη εκφραση. Τα λογια ενος ατομου μπορει να ειναι στατιστικα συστηματικα αρνητικα, με κυριαχες συχνοτητες χρησης του "δεν" "μη" ,"οχι", αρνητικα επιθετα κλπ. Ειναι μια ευκολη και ξεκαθαρη στατιστικη μετρηση αυτο. Και τα λογια ειναι συχνα συνδεδεμενα με εξεις σκεψεων , επιλογων και αντιληψης. 
Ενας λαθος κανονας, νομος η θεσμος, θα δημιουργηση μια αρνητικη κοινωνικη συνηθεια. Θα ειναι μια regressive οχι progressive πρακτικη, ακομα και αν η επιστημη η οργανισμος που την εξασκει θεωρειται θετικος. 
Οι πραξεις και τα λογια , των ανθρωπων οι εξεις, οι συνηθειες τους φτιαχνουν ενα πλεγμα, αντικειμενων και εικονων που κρυβει αφηρημενα βουληση αρνητικη η θετικη η ολο το φασμα αναμεσα τους. Αθροιζοντας μεσα στον χρονο και πληθος ανθρωπων, προκυπτει, ενα πεδιο κρυφης , υποσυνειδητης συνηθως, βουλησης, αρνητικης η θετικης, που δρα ως περιβαλλον σε καθε ενα ατομο, σε οτι κανει, αλλα και στην κοινωνια ως συνολο.
Κατω π.χ. απο μια εντονη τετοια αυτοματη, αλλα και κρυμμενη αρνητικη βουληση , πολλα πραγματα στο ατομο αλλα και στην κοινωνια, δεν θα πανε καλα, και θα πηγαινουν ολο και χειροτερα.
Η αρνητικη βουληση, κρυβεται επισης πισω απο εκλογικευσεις δηθεν θετικες. Π.χ. τα οικονομικα μετρα της τροικα, ηταν υποτιθεται για καλο, αλλα ολοι ξερουμε πως εκαναν κακο, διοτι στην πραγματκοτηρα πισω απο αυτα ηταν απλα η βραχυπροθεσμη κερδοσκοπια δανειστων, και του νομισματικου συστηματος. Η διαχυτη-κρυμμενη αρνητικη βουληση, θα ειναι αυτη που θα κανει, ενα καθηγητη που διορθωνει ενα γραπτο ενος φοιτητη που ειναι στο οριο να περαση, και που ξερει πως αν δεν περαση τον αλλο μηνα διαγραφεται, αλλα θα αποφασισει αν μην τον περαση.
Η διαχυτη-κρυμμενη αρνητικη βουληση, θα ειναι αυτη που θα κανει, μια δικαστη, που δικαζει ενα υπερχρεωμενο ανεργο,να τον καταδικασει εις ωφελως των τραπεζων, για ασημαντους τυπικους λογους στον φακελο.
Η διαχυτη-κρυμμενη αρνητικη βουληση θα ειναι αυτη, που θα κανει εναν ανεργο, που (συμβολικα μιλωντας) βλεπει μια πορτα που γραφει πιθανη ευκαιρια εργασιας, να μην προσπαθηση καν να την ανοιξη, διοτι υποθετει πως ειναι κλειδωμενη.
Η διαχυτη-κρυμμενη αρνητικη βουληση θα ειναι αυτη, που θα κανει ενα ατομο, με π.χ. 4 σημαντικες αρνητικες συνηθειες, να μην μπορει, να αλλαξη την πρωτη απο αυτες, διοτι οι αλλες τρεις την τροφοδοτουν. Θα πρεπει να τις αλλαξη και τις 4 ταυτοχρονα. 
Η διαχυτη-κρυμμενη αρνητικη βουληση θα ειναι αυτη, που θα κανει εναν πολιτικο, να προτιμηση να εξυπηρετηση την συνεχιση των κακως κειμενων στο νομισματικο και τραπεζικο συστημα, με την δικαιολογια πως δεν ειναι εκει το προβλημα (στους δανειστες), παρα να τολμηση να ζητηση μαζι με πολλες χωρες μια αλλαγη.
Η διαχυτη-κρυμμενη αρνητικη βουληση θα ειναι αυτη, που θα μας κανει να νομιζουμε πως ειναι ουδετερη, οπως νομιζουμε πως η γειωση των συσκευων στο εδαφος, τις συνδεει με ουδετερο δυναμικο, ενω στην πραγματικοτητα ειναι ενα αρκετα αρνητικο δυναμικο. 
Η διαχυτη-κρυμμενη αρνητικη βουληση, μας βομβαρδιζει, απο τα αντικειμενα, λογια, και τυπικους θεσμους, αρνητικων συνηθειων των ατομων και κοινωνιας, και αναπαραγει μεσα απο εμας, ειτε το καταλαβαινουμε ειτε οχι, νεες αρνητικες επιλογες η συνηθειες.
Για αυτο για να αρχισουν να πηγαινουν καλα τα πραγματα στην ζωη μας και στην κοινωνια, πρεπει
1) να νυψωνουμε τις αιτιες στην κλιμακα της βουλησης (κρυμμενης υποσυνειδητης η οχι) , και να εχουμε μια τετοια επιγνωση
2) να εχουμε επιγνωση των αρνητικων συνηθειων, λογων και θεσμων δικων μας η αλλων γυρω μας που δημιουργουν αγκυρες αρνητικης βουλησης, που απαιτουν αναπαραγωγη της αρνητικης βουλησης σε αλλα επιπεδα.
3) να ξερουμε ποιες τετοιες "αγκυρες" αρνητικης βουλησης πρεπει να διαλυθουν πρωτα και με ποια σειρα, πριν αρχιζουμε να ελπιζουμε ρεαλιστικα, για καλλιτερευση της τυχης μας ατομικα και συλλογικα.
4) να προχωρησουμες στην δημιουργια μια διαχυτης κρυμμενης θετικης βουλησης, μεσα απο θετικες συνηθειες, εξεις, νομους, αποφασεις, λογια, θεσμους κλπ για τα ατομα και την κοινωνια.


Για την ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ της ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΩΣ ΣΥΝΗΘΕΙΑ (από τον Andrew Carnegie)

Εδώ είναι αυτά που λέει ο Andrew Carnegie για την οργανωμένη σκέψη στο βιβλίο ( «Η σοφία του Andrew Carnegie, όπως την είπε στον Napoleon Hill"):
Τα οφέλη της οργανωμένης σκέψης είναι τόσα πολλά που είναι δύσκολο να αποφασίσει κάποιος πού να αρχίσει ή πού να σταματήσει, αλλά αυτά είναι μερικά από τα πιο προφανή πλεονεκτήματα αυτής της συνήθειας:

1) Οργανωμένο σκέψης επιτρέπει στο άτομο να γίνει ο κύριος του νου του. Αυτό το καταφέρνει με την εκπαίδευση  της βούλησης του να ελέγξει τα συναισθήματά του, «ανοίγοντας» και  τα και «κλείνοντας», όπως η περίπτωση μπορεί να απαιτήσει. Δηλ τα συναισθήματα ελέγχουν την σκέψη.
2) Η οργανωμένη σκέψη υποχρεώνει  κάποιον να εργαστεί μέσω της αποφασιστικής  σκοπιμότητας, έτσι που να του επιτρέπει να δημιουργήσει μια συνήθεια που αποφεύγει την αναβλητικότητα. Η οργανωμένη σκέψη βασίζεται στην ελεγχόμενη διαμόρφωση συνηθειών της σκέψης, συνήθειες που σχετίζονται επίσης με συνήθειες των συναισθημάτων και της δράσης . Από μια ορισμένη άποψη η αυτο-πειθαρχία και η οργανωμένη σκέψη είναι συνώνυμες!
3) Αναπτύσσει τη συνήθεια της εργασίας και της συνεργασίας σε ομάδες με άλλους ανθρώπους με συγκεκριμένα σχέδια, αντί το αδέξιο να προσπαθεί κάποιος να πάει μπροστά , με ένα χτύπημα και ευστοχία η αστοχία.
4) Επιτρέπει στο άτομο να ενεργοποιεί  τον υποσυνείδητο νου σε πιο έντονη δράση και πιο έτοιμη ανταπόκριση, στην επίτευξη των επιθυμητών στόχων, αντί να επιτρέπει στο υποσυνείδητο νου  να ανταποκρίνεται στις αδέσποτες σκέψεις ή   και καταστροφικές επιρροές από το περιβάλλον του.
5) Αναπτύσσει αυτοδυναμία
6) Επιτρέπει σε κάποιον το πλεονέκτημα της χρήσης της γνώσης, της εμπειρίας και της εκπαίδευσης των άλλων, μέσω της συμμαχίας στον  Ομαδικό Νου, ο οποίος αποτελεί ένα σημαντικό μέσο για τον συντονισμό της βούλησης της ομάδας  και επίσης της ακούσιας η εκούσιας επίκλησης  της Συλλογικής Απέραντης Ψυχικής  Νοημοσύνης, η οποία έχει χρησιμοποιηθεί από όλους τους ικανούς στοχαστές. Η οργανωμένη σκέψη προσελκύει ισχυρές ενέργειες  που διοχετεύεται στις οργανωμένες δραστηριότητες, ενώ διαφορετικά θα ήταν ένα επικίνδυνο "νοητικό εκρηκτικό".
7) Επιτρέπει σε κάποιον να πετύχει τις προσπάθειές του για περισσότερους υλικούς πόρους, μεγαλύτερο εισόδημα και  πλούτο  με κεφαλαιοποίηση και  τελικά την οικονομική ελευθερία. Επειδή η οργανωμένη σκέψη  μπορεί να πετύχει  περισσότερα από εκείνη που  δεν είναι οργανωμένη.
8) Αναπτύσσει τη συνήθεια της ακριβούς ανάλυσης, μέσω της οποίας μπορεί κανείς να βρει τη λύση στα προβλήματά του, αντί να ανησυχεί για αυτά.
9) Βοηθά στη διατήρηση καλής υγείας, επειδή η δύναμη του νου που οργανώνεται και κατευθύνεται προς την επίτευξη τόσο ενός ιδιωτικού όσο και ενός κοινωνικού αξιόλογου και επιθυμητού αγαθού στόχου, προσελκύει και εμπλέκει  θετικά συναισθήματα και δεν έχει χρόνο να σπαταλιέται σε μεμψιμοιρία , αυτο-λύπηση ή φανταστικές ασθένειες. Αδρανής νους   για μεγάλο χρονικό διάστημα, έχει την τάση να αναπτύσσει άρρωστο σώμα.

10) Τέλος, αλλά όχι και λιγότερο σημαντικό, η οργανωμένη σκέψη, καθώς λειτουργεί έντονα, αλλά επίσης ξέρει πώς να χαλαρώνει περιοδικά και να σταματά τις δραστηριότητες δραστηριότητες, οδηγεί στην εσωτερική ειρήνη της συνείδησης  και αυτήν την  μορφή της μόνιμης ευτυχίας που είναι γνωστή μόνο στον άνθρωπο που μπορεί να κρατά τον νου του πλήρως απασχολημένο .

Η ΕΛΚΥΣΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ANDREW CARNEGIE
(Απο το βιβλιο The wisdom of Andrew Carnegie as told to Napoleon Hill)
Τα εξης ειναι τα συστατικα μιας ελκυστικης προσωπικοτητας κατα τον ANDREW CARNEGIE.
1) Θετική διανοητική στάση
2) Ευελιξία (γρηγορη προσαρμοστικοτητα)
3) Ειλικρίνεια των προθεσεων
4) Εγκαιρες απόφασεις
5) Ευγένεια
6) Ο ευγενικος τόνος της φωνής
7) Η συνήθεια του χαμόγελου
8) Θετικες και ευχαριστες εκφράσεις του προσώπου
9) Διακριτικότητα
10) Ανεκτικότητα
11) Η ειλικρίνεια των τρόπων και της ομιλίας
12) Μια έντονη αίσθηση του χιούμορ
13) Η πίστη στη συλλογικη Απεριόριστη Ευφυια.
14) Μια έντονη αίσθηση της δικαιοσύνης
15) Επιλογη των καταλληλων λέξεων στον λογο. 
16) Ελέγχος των συναισθηματων (Θετικα μαλλον οπως, ευγνωμοσυνη, συμπαθεια, ελπιδα, πιστη , αισοδοξια παρα αρνητικα οπως φοβος, μιση, ζηλιες, εκδικητικοτες, θυμοι , κλπ )
17) Εγρήγορση ενδιαφέροντος σε άτομα, μέρη και πράγματα.
18) Αποτελεσματικά πειστικη ομιλία (βασισμενη σε επαρκη γνωση και ιδια πιστη στα ισχυριζομενα) 
19) Πληρης και ευστροφη ψυχικη αντιληψη για τα της κοινωνιας και του κοσμου. 
20) Μια γνήσια συμπαθεια και ευμενεια για τους πολλους ανθρώπους
21) Η ταπεινοφροσύνη της καρδιάς (Με βάση την αναγνώριση ότι ακόμη και οι μεγαλύτεροι των ανδρών είναι, σε σύγκριση με το σχήμα και το σχέδιο της ζωής γενικά, τιποτα περισσοτερο απο μικρα μερη του συνόλου).
22) Προσεγμενο παρουσιαστικο.
23) Καθαροι στην αμιλα. 
24) Προσωπική γοητεία (ευγενικός όρος για την ενέργεια του λίμπιντο)
Ειδικα τωρα η ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΤΗΤΑ στο 9) δεν υπαρχει οταν εξασκουνται σχετικα συστηματικα τα εξης
9.1) Απρόσεκτος τόνος φωνής που μπορεί να είναι τραχύς , ανταγωνιστικός και επομένως προσβλητικός. Το ιδιο και για την ασυναίσθητη γλώσσα του σωματος.
9.2) Αναγκη να μιληση καποιος με την σειρα του, ενω η σιωπή μπορει να ειναι πιο κατάλληλη. 
9.3) Διακόπτοντας τους άλλους οταν μιλουν.
9.4) Χρησιμοποίηση περισσοτερο συχνα απο οτι πρεπει της προσωπικης αντωνυμιας του πρωτου προσωπου.
9.5) Κανοντας αναιδείς ερωτησεις για να την δημουργια εντυπωσεων στους αλλους για την σημαντικότητα του ερωτώντος.
9.6) Παρεμβάλλοντας πολυ προσωπικα ιδιωτικα θεματα στην συζητηση οπου αυτο φέρνει σε δύσκολη θεση τους αλλους.
9.7) Πηγαίνοντας στις συναντήσεις και πάρτι απρόσκλητος.
9.8) Πολλοι κομπασμοί.
9.9) Επιβάλλοντας στους αλλους τους συμβατικούς κανονες της κοινωνίας για τα ρούχα και την ένδυση. 
9.10) Παρενοχλώντας καποιον αλλο στις ιερές ώρες της καθημερινότητας η ασχολιών τους.
9.11) Εκφράζοντας εθελοντικά γνώμες οταν δεν του ζητήθηκε η γνώμη του, ιδιως σε θεματα για τα οποία δεν ειναι εξοικειωμένος.
9.12) Ανοιχτα και καθετα αμφισβητώντας την αξιοπιστια στις γνωμες των αλλων.
9.13) Απορρίπτοντας αιτήματα των αλλων με αλαζονεία. 
9.14) Μιλώντας υποτιμητικά σε ανθρώπους μπροστα στους φιλους τους.
9.15) Μιλώντας για τα φυσικα ατυχήματα , δυστυχίες η σωματικα ελαττώματα των ανθρώπων μπροστα τους.
9.16) Διορθώνοντας τους συνεργάτες η υφισταμένους παρόντων άλλων ανθρώπων. 
9.17) Γκρινιάζοντας οταν αιτήματα για χαρες δεν γινονται δεκτά.
9.18) Αιτιάζοντας στην φιλία οταν ζητούνται χάρες.
9.19) Χρησιμοποιώντας συχνά υβριστικά η προσβλητικά λογια.
9.20) Εκφράζοντας δυσαρέσκειες με πολυ μεγάλη συχνότητα.
9.21) Μιλώντας διαρκώς για αρρώστιες και δυστυχίες.
9.22) Κριτικάροντας θεματα οικονομικά, πολιτικά η θρησκευτικά του συνομιλητή.
9.23) Διαρκής επικριτικοτητα στον συνομιλητή.
9.24) Υπερ-οικειοτητα διαρκώς με τους συνομιλητές.