Thursday, March 12, 2015

36. ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΤΟ ΧΡΗΜΑ, ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ, ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΠΩΣ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΠΡΕΠΕΙ Η ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ, ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ , ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ, ΤΗ ΔΟΞΑ , ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ .

1 ) Όσο πιο εξελιγμένος είναι ένας πολιτισμός τόσο λιγότερες οι ανισότητες της τεχνολογίας , του βιοτικού επίπεδου , χρημάτων και της κοινωνικής εξουσίας των ανθρώπων, στην ίδιας συχνότητας υλικής φυσικής πραγματικότητας Παρ 'όλα αυτά ένας πολιτισμός μπορεί να υπάρχει παράλληλα σε 3 ή 4 συνεχόμενες συχνότητες φυσικής πραγματικότητες ( αιθερικής ), όχι μόνο σε μία ( όπως την ξέρουμε στη Γη ) . Όσο πιο προχωρημένος είναι ένας πολιτισμός , τόσο πιο γρήγορα εξελίσσεται , και μετατοπίζεται από τη συχνότητα του σε υψηλότερη συχνότητα .

2 ) Οι τρέχουσες οικονομικές ανισότητες είναι λιγότερο από 20 % αντανάκλαση της αξιοκρατίας των «εχόντων» σχέση με τους «μη έχοντες» , και περισσότερο από το 80 % ως αποτέλεσμα του παγκοσμίου νόμου της έλξης των δραστηριοτήτων "το χρήμα προσελκύει περισσότερα χρήμα" . Με άλλα λόγια , οι οικονομικές ανισότητες , είναι μία από τις βασικές ιδιότητες και στόχους του χρήματος και του παιχνιδιού της « ελεύθερης αγοράς» της ιδιωτικής περιουσίας . Οι οικονομικές ανισότητες αυτόματα εφαρμόζουν μια θανάσιμη , αρνητική , μαζικής κλίμακας , καταστροφική βούληση , στον πληθυσμό , εκτός αν υπάρχει συστηματική προσπάθεια για τη μείωση και την εξάλειψή της .

3 ) Ως εκ τούτου, ένα νέο βασικό ανθρώπινο δικαίωμα είναι αναγκαίο , αυτό του άνευ όρων ελάχιστου βιοτικού επιπέδου ( ή ελάχιστο άνευ όρων εισόδημα επιβίωσης) , είτε αν αυτός / αυτή εργάζεται ή όχι , και σε όλες τις ηλικίες , το οποίο περιλαμβάνει την υγεία , τα τρόφιμα , ρούχα, σπίτι, μεταφορά κλπ

4 ) Τελικά ένας προηγμένος πλανητικός πολιτισμός δεν θα λειτουργεί με τη χρήση χρημάτων και της ιδιωτικής περιουσίας . Αλλά εφ 'όσον λειτούργει έτσι στα πρώτα στάδια της εξέλιξης του (προερχόμενο από το επίπεδο ψυχικής εξέλιξης των ατόμων) , το νόμισμα θα πρέπει να εκδίδεται τελικά είτε μόνο το δημόσιο κράτος είτε όχι μονοπωλιακά, και θα πρέπει να κυκλοφορεί στην κοινωνία , κυρίως όχι μέσω δανεισμού. . ( Με άλλα λόγια, τελικά , χωρίς ένα τραπεζικό σύστημα ) . Επιπλέον, σε κάποια φάση αρκετά υψηλής εξέλιξης του πολιτισμού, το δικαίωμα του κεφαλαίου , να αγοράσει ολόκληρες εταιρείες , και την εργασία του ανθρώπινου δυναμικού τους , θα θεωρείται ως μια μορφή μερικής και έμμεσης δουλείας , και θα εγκαταλειφθεί. Η επιβίωση του ατόμου , «για τα προς το ζην» μέσω της πώλησης του χρόνου εργασίας , τελικά θα εγκαταλειφτεί καθώς ο πολιτισμός θα εξελίσσεται περισσότερο, ακριβώς όπως και η δουλεία εγκαταλείφθηκε στο παρελθόν. Αλλά όλες οι αλλαγές
δεν θα γίνουν από άμεση επαναστατική κοινωνική εξωτερική επιβολή νέων θεσμών αλλά θα ακολουθούσουν μόνο μετά από επαρκή ψυχική εξέλιξη των ατόμων και του συλλογικού , έτσι ώστε η ευθύνη για το κοινό καλό να είναι ενεργή σε κάθε ένα άτομο, και δεν χειραγωγείται από μια μειοψηφία σφετεριστών της όπως κυβερνήσεις , πολιτικά κόμματα , ολιγαρχία χρήματα , κ.λπ., (όπως π.χ. στην πρώην Σοβιετική Ένωση ή σημερινές δυτικές κοινωνίες )

5 ) Καθώς ο πολιτισμός προοδεύει , εγκαταλείπει τις συνήθειες σαρκοφαγίας και τις αναβαθμίζει σε φυτοφαγικές συνήθειες .

6 ) Η κοινωνική και προσωπική επιτυχία ενός ανθρώπου είναι περισσότερο σχετική για την πραγματοποίησης της διηνεκούς πρόθεσης της μη θνητής ψυχής και την εξέλιξη της εσωτερικής αντίληψης , και λιγότερο σχετική με την απόκτηση καθεαυτό τα υλικών αγαθών , ή κοινωνικής εξουσίας κλπ.

7 ) Όταν ένας πολιτισμός έχει εξελιχτεί αρκετά , όλη η επικοινωνία μεταξύ των ατόμων είναι μέσω άφωνης τηλεπαθητικής πνευματικής ικανότητας , επικοινωνίας 3 - διαστάσεων εσωτερικών ολογραφικών εικόνων μεταξύ των ατόμων , με ένα ενορατικό τρόπο . Ως εκ τούτου, το internet μας, είναι μια πρώιμη γκροτέσκο τεχνολογική εξωτερική αντανάκλαση αυτής της μελλοντικής συλλογικής πνευματικής ικανότητας . Αυτή η πνευματική ικανότητα αυξάνει την ισότητα μεταξύ των ανθρώπων , και δημιουργεί μια μη - ιεραρχική , και πιο άμεσα δημοκρατική στην πολιτική βούληση , κοινωνία .

ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
Το χρημα ειναι το μεσον δημιουργιας κοινωνικων ανισοτητων ,επομενως εξασκει προς το παρον, συνολικα στην κοινωνια , αρνητικη βουληση . Συμφωνα με πανω απο 200 μελετες του ΟΗΕ, οι ανισοτητες κανουν τις κοινωνιες να υποφερουν. Και οι νομοι ειναι οι γραπτες συνηθιες της κοινωνιας. Οσο ομως πιο κακες ειναι οι συνηθειες της κοινωνιας τοσο πιο κακο θα εξασκουν και οι νομοι. Η καθε εξουσια δεν υπαρχει ως αυτοσκοπος αλλα για να εξυπηρετει καταρχην την εξελιξη της ψυχικης (αθανατης) ανθρωπινης συνειδησης και οχι το αντιστροφο.