Thursday, March 12, 2015

26. Ο 10-ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΓΙΗΝΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ

Ο 10-ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΓΙΗΝΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ
1) ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ
Κάθε άνθρωπος έχει δικαίωμα να είναι ελεύθερος από την οικονομική ανάγκη επιβίωσης, εκ γενετής μέχρι τα βαθιά γηρατειά , ανεξάρτητα εργασιακών συνθηκών. Κάθε άνθρωπος έχει δικαίωμα ισομερώς στην πολιτισμική κληρονομία της γνώσης, μεθόδων θεραπείας για υγεία, βασικών αγαθών και τεχνολογικών επιτεύξεων για την επιβίωση του (φαγητό, ρούχα, περίθαλψη υγείας, παιδεία, στέγη, μεταφορές κλπ). Αυτό σημαίνει βέβαια το βασικό επίδομα επιβίωσης σε όλες τις ηλικίες. 
Κανενός είδους οικονομική ολιγαρχία δεν έχει δικαίωμα να χειραγωγεί την πλειοψηφία, μέσω της ανάγκης της επιβίωσης. 
2) ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΔΙΚΙΕΣ.
Δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι αγαθές προθέσεις για τους συνανθρώπους τους, και την κοινωνία, και έτσι η εγκληματικότητα υπάρχει. Δυστυχώς οι οικονομικές ανισότητες την υποθάλπουν. Θα πρέπει να γίνεται προσπάθεια μέσα από πολιτικο-κοινωνικούς θεσμούς (φόροι, επιδόματα κλπ) όχι μόνο να μειώνονται οι οικονομικές ανισότητες αλλά να υπάρχει ένα σύστημα ουσιαστικής και όχι μόνο τυπικής δικαιοσύνης, που να προστατεύει κάθε πολίτη η ομάδα πολιτών, από τις αδικίες και την εγκληματικότητα. Αυτό περιλαμβάνει και την στρατιωτική εθνική άμυνα έναντι εξωτερικών εχθρικών εγκληματικών εισβολών. 
3) ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΙΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ, και από οποίους από τους τρόπους της φυσικής ζωής (π.χ. θηρευτής-θήραμα) , είναι αντίθετοι με την ανθρωπινή ψυχική συνείδηση και πνεύμα.
Ο κύκλος του αίματος και του θανάτου, από ζώο προς ζώο για την τροφική επιβίωση, είναι κάτι που εδώ και χιλιετηρίδες ο άνθρωπος προσπαθεί να αποφύγει, και να μετατοπιστεί από την ζούγκλα σε μια ανθρώπινη κοινωνία με ανθρώπινους κανόνες αμοιβαίου σεβασμού , νόμους με θετική εμπάθεια, έλεος, ευσπλαχνία , συμπόνια κλπ. Η βία αυτή μπορεί έμμεσα να συνεχίζει αν υπεισέρχεται στην κοινωνία, αλλά στο μέτρο που η κοινωνία δεν είναι ζούγκλα, σε αυτό το μέτρο είναι και προηγμένη. Ο άνθρωπος κοιτάζει μέσα του για να βρει τον δρόμο της ψυχικής, πνευματικής και πολιτισμικής εξέλιξης και όχι αναγκαστικά στους τρόπους της ορατής βιολογικής ζωής. 
4) ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΡΩΣΤΙΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗΤΗ ΓΕΝΕΤΙΚΗ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ.
Ο πολιτισμός και η ψυχική και επιστημονική γνώση κανονικά καθώς αναπτύσσεται απελευθερώνει όλο και περισσότερο τον κάθε άνθρωπο από τον θάνατο και τις αρρώστιες. Δεν είναι δυνατόν να γίνεται δέκτη οπουδήποτε κρυφή, ολιγαρχική επιστημονική, γενετική χειραγώγηση στο παρελθόν, παρόν η μέλλον, από ανθρώπινο πολιτισμό η κρυφές ομάδες του, του σε άλλο ανθρώπινο πολιτισμό η κοινωνία, (π.χ. μέσω τεχνητών ιών, κλώνων, παραποίηση του DNA, ασθενειών και βιολογικών όπλων κλπ) με σκοπό την υποτέλεια, βιολογική υποβάθμιση, και χειραγώγηση. 
5) ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ SEX , ΕΡΩΤΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΣ από την βία, φθόνο, κακοήθεια, ψέματα, εξαπάτηση, υποκρισία, παραπλανητικη εξουσιαστικότητα , χειραγώγηση και υστεροβουλία.
Η αγάπη είναι ένα ύψιστης σημασίας βίωμα, και πρέπει να προστατεύεται.

6) ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
Δεν υπάρχει χειρότερη μορφή έμμεσης δουλειάς, από αυτήν της συναισθηματικής χειραγώγησης, μέσω των επιθυμιών η των ανθρώπινων αδυναμιών. Ο συναισθηματικός και ηθικός κόσμος και το πώς αισθάνεται κάθε άτομο, για τον εαυτό του, τις πράξεις του και επιλογές τους, εφόσον δεν παραβιάζει την ελευθερία των άλλων ανθρώπων, είναι απόλυτα μέσα στην ατομική του ελευθερία βούλησης, και δεν είναι αντικείμενο προς ετεροκαθορισμό χωρίς συναίνεση. Ούτε είναι θεμιτή η έμμεση η άμεση ηθική η συναισθηματική χειραγώγηση του ατόμου.
7) ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ.
Οι άνθρωποι πρέπει να έχουν την ελευθερία του λόγου, προφορικού και γραπτού, και ελευθερία δημιουργικής η καλλιτεχνικής έκφρασης, εφόσον αυτά δεν παραβιάζουν την ελευθερία των άλλων ανθρώπων. Η ελευθερία αυτή είναι επίσης άμεσα συσχετισμένη με την γνωστική, και διανοητική ελευθερία. 
8) ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
Καμιά μειοψηφία η οργάνωση είτε με καλούς είτε με κακούς σκοπούς δεν έχει δικαίωμα να απόκρυψη από την ανθρωπότητα , στοιχεία από την ανθρώπινη ιστορία, την ιστορία της ζωής στον πλανήτη, η στοιχεία φυσικών φαινόμενων, πειραμάτων, η στοιχείων που αφορούν, την φυσική εσωτερικά η εξωτερικά του πλανήτη, και των άλλων ουράνιων σωμάτων. Στοιχεία για την γνώση του ανθρώπου, της ζωής, και της φυσικής πραγματικότητας, δεν πρέπει να αποκρύπτονται με σκοπό την κατακράτηση στην άγνοια των μαζών για ευκολότερη υποτέλεια και χειραγώγηση, η για να χρησιμοποιείται κρυφή γνώση εις βάρος των πολλών. Ούτε να απαγορεύεται η ερεύνα και η γνώση, με διαφορές δικαιολογίες . Όμως επίσης η γνώση και τεχνολογία είναι απαράδεκτο να χρησιμοποιείται εις βάρος του ανθρώπου, η ζωής στον πλανήτη που η ιδία η ανθρωπότητα κατοικεί. 
9) ΠΟΛΙΤΙΚΟ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ (ΑΜΕΣΟ)ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ.
Οι κοινωνίες έχουν το αναφαίρετο κοινωνικό δικαίωμα στην δημοκρατική πολιτική αυτό-διακυβέρνηση. Ως γνωστό η τελειότερη μορφή δημοκρατίας είναι αυτή της άμεσης δημοκρατίας , που στην σημερινή εποχή της πληροφορικής και του ιντερνέτ, είναι εύκολα εφικτή. 
Μορφές κρυφών ολιγαρχιών, είτε οικονομικής φύσης , είτε τεχνολογικής φύσης, είτε άλλης μορφής εξουσίας, που θεωρούν την ανθρωπότητα, 2-ταχυτητων, είναι ασυμβίβαστες με αυτήν την αρχή. Η ανθρωπότητα δεν πρέπει να είναι 2-ταχυτητων δηλ χωρισμένη α) στις μάζες που πρέπει να μείνουν μέσα στην άγνοια, υπανάπτυξη, και ελαττωματικότητα , χωρίς πραγματική ελευθερία αλλά μια με δόλο επιβεβλημένη ψευδαίσθηση ελευθερίας, και β) σε μια μικροσκοπική μειοψηφία με αφθονία εκδιδόμενου χρήματος, και ψηλή κρυφή τεχνολογία, που δεν είναι προϊόν ανακαλύψεων της ανθρωπότητας, και που αυτή η μειοψηφία επιδιώκει κρυφά να περιφρονεί, κυριαρχεί, χειραγωγεί και καταπιέζει ως παράσιτο την «αμαρτωλή» πλειοψηφία. Πολιτισμοί με τέτοιες πολώσεις, φαίνεται να έχουν χαμηλή ταχύτητα εξέλιξης είναι συνήθως είναι καταδικασμένοι σε περιοδική μερική η ολική αυτοκαταστροφή.

10) ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
Ο άνθρωπος πρέπει να είναι ελεύθερος από πνευματικές και μεταφυσικές συστηματικές ετεροκαθοριζόμενες κυριαρχίες και να αναζητά την ηθική και πνευματική αλήθεια και ανάπτυξη μέσα του και στην ανθρωπότητα που ζει.
Πρέπει να αναζητά την δημιουργία του εαυτού του, ως αντίληψη και βίωμα, μέσα του και στην ανθρώπινη κοινωνία που ζει. 
Δεν είναι όλα όσα διδάσκουν οι διάφορες θρησκείες ψέματα η χωρίς αξία, αλλά θα πρέπει να γίνει αντιληπτό πως οι θρησκείες δεν είναι το μονοπώλιο, της εκπήγασης κάθε ηθικής και αρετής, η κάθε μεταφυσικής ανωτερότητας.
Ούτε θα πρέπει να γίνονται οι θρησκείες όχημα, ολιγαρχικής, ηθικής και πνευματικής χειραγώγησης των μαζών (παραβιάζοντας αρχές ανεξιθρησκίας και ελευθερίας της βούλησης κλπ ) ή έμμεση επιρροή για αντίστοιχη τέτοια τελικά χειραγώγηση από κοσμικές μη-θρησκευτικές κοινωνικές κρυφές η όχι μειοψηφικές, ολιγαρχίες .


THE ROAD TO REAL FREEDOM IS STILL LONG. (By Alex C.)
".....They (the social secret super-elite) are doing everything they can to convince us all that we cannot manage or govern ourselves. So that when the day comes to ask and or insist that we as a planetary races surrender our freewill and sovereignty....."


The high social elite of oligarchic power is using Earth as a base and everything on it and in it as a natural resource. I have shared this before. Because this elite want it this way. They want us distracted, and in a powerless position, because they fear our true power. They are doing everything they can to convince us all that we cannot manage or govern ourselves. So that when the day comes to ask and or insist that we as a planetary races surrender our freewill and sovereignty, we will have been beaten down into submission, by our governments, religions and environmentalists that are blaming humanity and that we are a plight, a mistake, and sinners in their kingdom. This position of there’s, is of course all bullshit. These groups have lied, murdered, and destroyed our history as much as they could from us; they have committed treason against all of humanity both past, present and the future of us, for power and control. They did so instead of having instilled a pride and pioneer spirit that would have renewed our ability to believe and empower every single human being on this planet. But they haven’t. I say that’s enough. We can believe next to nothing of what we are being told by the corporate media. They are willing and naïve pawns in this game to claim earth away from us. It’s coming. But, only if we let them. Almost everyone now see’s the contrast, of what they don’t want and are really beginning to think about what they do want. In other words the automatic pilot is coming off and people are waking up. This is truly an exciting time to be alive. So, why all the secrecy? Why the erasing of history? Why the lack of true spiritual teaching? Simply put this elite do not want us empowered. They want our frequency vibrating at a low level, so we can be managed. Why the full court press at this time? Because in the next several years, we will be entering a spiritual Paradigm shift. This is why so many progressive souls are here. The progressive souls that are not the current social elite, this collective group of progressive conscious beings have incarnated here to hold and guide us back to the frequency of love though all of this upheaval we are about to experience. That’s their job. To hold the vibration of love. You see when the regressive elite quietly invaded our daily planetary, life they began to shift our planets vibration. Because of their own deep intense dominate and control consciousness, they changed everything on the surface over thousands of years. We would have had a different future and present had they not invaded. But that’s another story. But the progressive souls are here to put us back on track and it is working. Do you again see the contrast that is all around you? Its rather amazing when you start to really see it and empower yourself to change from what is, to what you really want. It’s not about power. Never was. It’s about being who you are and being supported by the spiritual power of “ALL THAT IS” to support you in becoming the free who you are.


7 ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ 21 ΑΞΙΕΣ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΝΑΡΓΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΜΑΣ

Μεταφραζω απο τα αγγλικα το Μπλογκ εδω
http://liberating-values.blogspot.gr/2012/07/1-meaning-of-liberating-values.html
A1: Για το άτομο και την φύση:
Η αρχη, του δικαιωματος σε μια ελευθερη και ευημερη ζωη.
1) Κανένα άλλο άτομο, η ομάδα δεν έχει το δικαίωμα να καθορίζει πως θα σκέφτεται και αισθάνεται ένα άτομο για τον εαυτό του, χωρίς την συγκατάθεση του ιδίου, πέρα από το ίδιο το άτομο. Μια ατομική ανθρώπινη ύπαρξη, σε μια τελική βαθύτερη ανάλυση, δεν είναι κτήμα, ούτε της οικογένειας, ούτε της κοινότητας, ούτε της εκκλησίας, ούτε του κράτους, ούτε της κοινωνίας. Μια ανθρώπινη ύπαρξη δεν είναι ιδιοκτησία. Αυτό δεν σημαίνει πως κάθε άτομο πρέπει να δώσει μια έμφαση στον εαυτό του πάνω από όλους τους άλλους, την κοινωνία και τον κόσμο. Η στάση όπου ένα άτομο αισθάνεται μέρος αλλά και υπεύθυνο για απόψεις ολόκληρης της ανθρωπότητας και του πλανήτη είναι μια υγιής στάση, καθώς η μοίρα και των δυο είναι συσχετισμένη.
2) Η επιβίωση του ατόμου και η επιβίωση της πλανητικής φύσης είναι μια αλληλεπίδραση αμοιβαίας νίκης. 
Ο πολιτισμός είναι για να αποφεύγει να εξασκεί βία και έμμεση καταστροφή στην φύση. Αντίθετα είναι για να διεξάγει
Οικολογικά βιώσιμες πρακτικές. 
Τα δικαιώματα των ζώων γίνονται σεβαστά, και τα έλλογα ζώα εκτιμούνται.
Το μοντέλο ενέργειας που υιοθετείται είναι μιας CO2- καθαρής 
παγκόσμιας, φθηνής ανανεώσιμης ενέργειας.
3) Ως ανθρώπινες υπάρξεις έχουμε το δικαίωμα υπεύθυνης ελευθερίας αυτό-καθορισμού και επιδιώκουμε να γίνουμε αληθινά, άτομα με αυτοπεποίθηση και ελευθερία ώστε να είμαστε υπεύθυνοι όσο είναι δυνατόν περισσότερο για τον εαυτό μας, χωρίς να αποδεχόμαστε, από εξαναγκασμό, κάποια
ανώτερη θεσμική εξουσία, η να επιτρέπουμε σε ιδιωτικές ομάδες να αποπροσανατολίζουν, υποβαθμίζουν και προδίδουν
την ποιότητα και τις αληθινές αξίες της ιδιωτικής και δημόσιας ζωής. Η αναζήτηση της ελευθερίας της βούλησης θα οδηγεί βαθύτερα και βαθύτερα. 
Τα άτομα έχουν συνταγματικά βασικά ανθρώπινα δικαιώματα που γίνονται σεβαστά από άλλα άτομα, θεσμικές εξουσίες, και κοινότητες, που περιλαμβάνουν το δικαίωμα τροφής επιβίωσης, νερού, ρούχων, στέγης, περίθαλψης υγείας, ελευθερίας έκφρασης και βασικής εκπαίδευσης.
Όσο περισσότερο εξελίσσεται η κοινωνία και το άτομο, τόσο λιγότερο είναι αναγκαία η χρήση των συνηθισμένων δομών εξουσίας. Όσο περισσότερο εξελίσσεται η ανθρώπινη συνείδηση, τόσο περισσότερο οι τρέχουσες ιεραρχικές δομές στην κοινωνία (είτε στις ιδιωτικές επιχειρήσεις είτε στις δημοσιές υπηρεσίες) γίνονται αντιληπτές και κατανοητές ως καταπόνηση της ανθρώπινης συνείδησης και εγκαταλείπονται και αντικαθίστανται με άλλες μη-ιεραρχικες αλληλεπιδράσεις. Σχεδόν όπως στην ιδανική πολιτεία «Καλλίπολη» του αρχαίου Έλληνα φιλοσόφου Πλάτωνα. Όσο περισσότερο γίνονται πιο εξελιγμένα τα άτομα και η κοινωνία, τόσο περισσότερο γίνεται μετατόπιση από τον τρόπο του «κερδίζω-χάνεις» (ελέγχοντας) η «χάνω-κερδίζεις» (ελεγχόμενος) προς τον τρόπο «Κερδίζω-Κερδίζεις» (τι αμοιβαία αναζητούμε) η «χάνω-χάνεις» (τι αμοιβαία προσπαθούμε να αποφύγουμε). Οι τρόποι του «κερδίζω-χάνεις» (η κυριαρχία, ή αρπακτικό-θύμα) οδηγούν σε κύματα αυτό-καταστροφής. Οι τρόποι του «κερδίζω-κερδίζεις» (η συνεργασία) οδηγούν σε σταθερή και μόνιμη ευτυχία.
Α2) Για την σεξουαλική ζωή και την οικογένεια.
Η αρχη της σεξουαλικης ευτυχιας
4) Η σεξουαλική ζωή είναι ένα σημαντικό μέρος της ανθρώπινης ευτυχίας, και γίνεται σεβαστή, προστατεύεται το απόρρητο της και ενθαρρύνεται στις μορφές της ως ιδιωτική ζωή, ενόσω με τη σειρά της σέβεται την κοινότητα και την κοινωνική ζωή.
5) Οι επιλογές των λεπτομερειών της σεξουαλικής πρακτικής, και των συνηθειών ζωής του ζευγαριού, όπως συμφωνημένη μονογαμία, συμφωνημένη πολυγαμία, κλπ είναι εντελώς η ευθύνη των εμπλεκομένων ατόμων και δεν εξαναγκάζεται από κοινότητα, θρησκείες, κοινωνία, η άλλες ομάδες και άτομα.
Η ερωτική ζωή και η αγάπη είναι ελευθερωμένη από τον φόβο, την ενοχή, την ταπείνωση, τις προκαταλήψεις, τα ψέματα, την υποκρισία, και την εξαπάτηση.
6) Η οικογένεια και τα παιδιά ενθαρρύνονται, ενόσω υπάρχει γονική και κοινωνική δυνατότητα για αξιοπρεπή επιβίωση. Η ανατροφή των παιδιών προστατεύεται.
Α3) Για το βίωμα της κοινότητας και την κοινωνία
Η αρχη της ηθικης κοινωνικης ζωης
7) Οι κύριες ηθικές αξίες συμβίωσης σε μια κοινότητα είναι
πνευματική ελευθερία, οικονομική ελευθερία, και ηθική ελευθερία. Ακόμα , ειλικρίνεια, εμπιστοσύνη, αμοιβαία υποστήριξη, υπεύθυνη συμμετοχή, και βίωμα της ζωής και των μοιραζόμενων αξιών.
8) Οι βασικές αρχές της σημασίας της δημοκρατίας ως μια αλληλεπίδραση αμοιβαίας νίκης (κερδίζω-κερδίζουν) του ατόμου και του συλλογικού, γίνονται σεβαστές. Οι λεπτομέρειες του πως διεξάγονται, επανα-αποφασίζονται σύμφωνα με το μέγεθος της κοινότητας.
Α4) Για τις ανθρώπινες σχέσεις, την αγάπη, την συναισθηματική ζωή και την ευτυχία.
Η αρχη της αγαπης
9) Τα κλειδιά για μια μη βίαιη, και ευτυχισμένη ζωή στις ιδιαίτερες σχέσεις, είναι: Ειλικρίνεια και σεβασμός για όποιες ρητές και διατυπωμένες συμφωνίες μέχρι την λήξη της προθεσμίας της συμφωνίας. Επιπλέον αγάπη ελευθερωμένη από ψέματα, φόβο, ταπείνωση, ενοχή, υποκρισία , προσποίηση και βία.
10) Ο Διαμαντένιος κανόνας
----Μην κάνεις στους άλλους , ότι δεν θέλεις να σου κάνουν η δεν θέλουν να του κάνεις, η αν αυτό βλάπτει την κοινωνία ως σύνολο.
-----Κάνε στους άλλους , αυτό που θέλουν να τους κάνεις και που θέλεις να σου κάνουν, αφού βεβαιωθείς πως δεν βλάπτει την κοινωνία ως σύνολο.
11) Η συναισθηματική ζωή είναι πολύ σημαντική για τους περισσότερους ανθρώπους και η καλλιέργεια των εξελικτικών αρετών (ψηλής συχνότητας) , όπως ελπίδα, πίστη, ενθουσιασμός, πιστότητα, αισιοδοξία, δικαιοσύνη, συμπάθεια, ευγένεια, ευδιαθεσία, χιούμορ, αλτρουισμός κλπ είναι πρωταρχικός προσανατολισμός.
A5) Για την επικοινωνία, τη δημιουργικότητα, τη φήμη και τα οικονομικά.
Η αρχη της ης δημιουργικης ανθρωπινης υπαρξης
12) Όσο περισσότερο η αλήθεια, η εμπιστοσύνη, το δίκαιο, και η υπευθυνότητα αναπτύσσονται τόσο λιγότερο η χρήση του χρήματος είναι αναγκαία. Παρόλο που η κοινωνία εξελίσσεται μέσα από κύκλους μείωσης των οικονομικών διαφορών και κεντρικοποίησης, και αύξησης των οικονομικών διαφορών και αποκέντρωσης , η μακροπρόθεσμη προοπτική είναι η μείωση των οικονομικών διαφορών. Υπάρχουν εξελικτικά (θετικά) και ενελικτικά (αρνητικά) οικονομικά. Τα χρήματα ήταν μέσον διευκόλυνσης ενός ατελούς μέτρου δικαίου, και τώρα έχουν γίνει μέσον κρυπτο-πειρατίας των κυβερνήσεων , διάβρωσης της πολιτικής εξουσίας, χειραγώγησης της δημοκρατίας, και μαζικής κοινωνικής καταστροφής αξιών και ποιότητας και επιπέδου της ζωής, μέσω ενός τεχνητού χρηματοοικονομικού Δαρβινισμού.
13) Η δημιουργικότητα γίνεται σεβαστή και επιθυμητή, τόσο στην ατομική ζωή, όσο και στην συλλογική δραστηριότητα της κοινότητας.
Η δημιουργικότητα είναι μια από τις πιο σημαντικές εκφράσεις της πνευματικότητας μας. Η δημιουργικότητα μπορεί να δρα ως νόρμα και πειθαρχία στην καθημερινή ζωή, μπορεί να θεραπεύει την αλλοτρίωση και να διευκολύνει την εξατομίκευση.
14) Η ατομική δημιουργικότητα ή η συλλογική δημιουργικότητα
είναι παράλληλη της δημιουργικότητας της φύσης (ανάπτυξη της έμβιας ζωής, γέννηση κλπ) και είναι η ανταπάντηση του ανθρώπινου πνεύματος στην δημιουργικότητα της άγριας φύσης. Η δημιουργικότητα μπορεί να είναι εξελικτική (θετική) η ενελικτικη (αρνητική). Η δημιουργικότητα που είναι εξελικτική (θετική) είναι συμβατή με την θεραπεία του ίδιου του δημιουργού της, την θεραπεία της κοινωνίας και της φύσης.
15) Μέσω της δημιουργικότητας δίνεται η ευκαιρία να αναζητηθεί το εξαιρετικό, η πρωτοποριακή κορυφαία επίδοση, και μέσω της επικοινωνίας να βρεθεί εκτίμηση, και φήμη, στην κοινότητα και πέρα από αυτήν. Η επικοινωνία είναι τόσο δικαίωμα όσο και αρετή. Κάθε άτομο αντιμετωπίζεται με ευγένεια, τιμή και σεβασμό από όλους τους άλλους. Αν ένα άτομο αντιμετωπίζεται χωρίς τα παραπάνω, είναι αντανάκλαση και μπούμερανγκ, στους άλλους (άλλον) , ενόσω αυτό το άτομο δεν δέχεται αυτή την αντιμετώπιση ως σωστή για το ίδιο.
Α6) Για την διανοητική ζωή, την παιδεία, τις τέχνες, τις επιστήμες και τον έλεγχο της μοίρας.
Η αρχη της ευτυχισμενης διανοητικης ζωης
16) Η εκπαίδευση είναι δικαίωμα που όλοι έχουν, από την στιγμή της γέννησης τους. Μέσα από την διηνεκή δια-βιου μάθηση αποκτούμε πρακτικές ειδικότητες και πληροφορίες για τον κόσμο. Μέσα από την διηνεκή δια-βιου αυτό-μαθηση ανακαλύπτουμε τα ταλέντα μας οδηγούμαστε σε αυτό-βελτίωση δημιουργία εαυτού και πνευματική έμπνευση. Με μια δια-βιου μάθηση έχουμε την ευκαιρία να τιμήσουμε τον εαυτό, τους άλλους, για αγάπη, καλλίτερες σχέσεις, για πρόσβαση στην απεριόριστοι συλλογική ευφυΐα, για πνευματική ανάπτυξη και αυτό-κυριαρχουμενη ζωή. 
17) Μέσα από την εκπαίδευση , η διανοητική ζωή γίνεται εφικτή,
Και με αυτήν η επιστημονική έρευνα και η εξουσία στην υλη. Έτσι μπορούμε να ελέγχουμε όλο και περισσότερο την μοίρα μας και να γίνουμε πιο ευτυχισμένοι.
Η επιστημονική πρακτική είναι εξελικτική (θετική) και ανελικτική (αρνητική). Αν είναι εξελικτική είναι συμβατή με την θεραπεία και ανάπτυξη της ζωής του ατόμου, της κοινωνίας, και της φύσης. Η αναζήτηση του ελέγχου της ύλης οδηγεί σε όλο και βαθύτερα στρώματα και υψηλότερες συχνότητες της φυσικής πραγματικότητας. 
Η επιστημονική τεχνολογία πρέπει να είναι 
17.1) Ελευθερωμένη από την βούληση για παραπλάνηση των άλλων ανθρώπων.
17.2) Ελευθερωμένη από την βούληση να εφαρμοστή για το καλό λίγων μόνο αντί όλων.
17.3) Ελευθερωμένη από την κρυπτο-πειρατεία στην ανοιχτή δημοκρατία και τις αρχές της.
17.4) Ελευθερωμένη από οποιαδήποτε τυραννική εξάρτηση από εξωπλανητικό πολιτισμό.
Α7)Για την πνευματικότητα και τον κόσμο.
Η αρχη του διαρκως βελτιωνομενου, πνευματικου ανθρωπο με ελευθερης βουληση
18) Σε τελευταία ανάλυση τα ανθρωπινά όντα είναι πνευματικές υπάρξεις. Μπορούμε να θεωρήσουμε την αναπνοή ως μεταφορά για την πνευματική αλληλεπίδραση. Η ζωή δεν θα άξιζε να την ζούμε χωρίς αυτό-αναλυση του εαυτού και διηνεκή βελτίωση. Η εσώτερη προσοχή, η εσώτερη ακρόαση, η καλλιέργεια οραμάτων, ο στοχασμός και η προσευχή, η αυτογνωσία, η καλλιέργεια θετικής νοητικής και συναισθηματικής στάσης, είναι όλα πρωταρχικής σημασίας στόχοι. Η επιστήμη αναζητά να δημιουργεί αποτελέσματα από έξω προς τα μέσα, στο ίδιο στρώμα της ύλης. Αλλά ως πνευματικές υπάρξεις μέσω της πνευματικής πρόθεσης, έχουμε επίσης την θαυματουργή ικανότητα να δημιουργούμε αποτελέσματα από μέσα προς τα έξω διάμεσου πολλών στρωμάτων της ύλης και επίπεδων της συνείδησης. Για να είμαστε πλήρεις ανθρώπινες υπάρξεις πρέπει να ισορροπούμε αυτές τις δυο διαφορετικές ικανότητες.
19) Τα μονοπάτια για πνευματικότητα, θρησκεία, και αναζήτηση του ιερού, είναι πολλά. Δίνουμε αξία, στην ελευθερία των διαφορετικών προσεγγίσεων.
20) Παρατηρώντας τον κόσμο με περισσότερη αλήθεια, είναι ήδη αλλαγή του εαυτού προς το καλλίτερο. Και το αρνητικό δεν είναι πάντα και το μόνο αληθινό. Δίνουμε αξία στην έρευνα για τις απαρχές της ανθρωπότητας, του πολιτισμού και των διαφορετικών μορφών ζωής της βιόσφαιρας. Οι αξίες αλληλεπίδρασης ανάμεσα σε διαφορετικές κοινότητες εφαρμόζουν και στις αλληλεπιδράσεις διαφορικών πολιτισμών των γαλαξιών.
21) Οι κρίσιμες και σημαντικές αποφάσεις για τον δρόμο που το άτομο, και ο πολιτισμός οδεύουν στα οικονομικά, τεχνολογία, πολιτική, και γαλαξιακές συμμαχίες δεν μπορεί να παρθούν έξω από τα άτομα, έξω από διαφανείς κοινωνικές εξελίξεις στην τεχνολογία και έξω από διαφανή δημοκρατική πολιτική, από κρυφές ιδιωτικές η κρατικές ομάδες και δομές εξουσιών ισχυρότερων από τις κυβερνήσεις και την δημοκρατία.