1) ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΕΙΜΑΙ ΜΕΘΟΔΟΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΡΦΗΣ ΔΟΥΛΙΑΣ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟ
2) ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΗΤΩΝ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΒΑΘΥΤΑΤΑ ΑΝΤΙ-ΑΜΕΣΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ
3) ΕΤΣΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΕΙΤΑΙ ΜΙΑ ΔΙΑΡΚΗΣ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΟΛΙΓΑΡΧΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΦΗΦΙΑ.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ "ΠΟΛΙΤΙΚΑ" Ε΄:Περί Τυραννίας ::«Επιδίωξη της τυραννίας είναι να πτωχεύσουν οι πολίτες , αφ’ ενός για να συντηρείται με τα χρήματά τους η φρουρά του καθεστώτος , και αφ’ ετέρου για να είναι απασχολημένοι οι πολίτες και να μην τους μένει χρόνος για επιβουλές.Σε αυτό το αποτέλεσμα αποβλέπει τόσο η επιβολή μεγάλων φόρων , η απορρόφηση των περιουσιών των πολιτών , όσο και η κατασκευή μεγάλων έργων,που εξαντλούν τα δημόσια οικονομικά(...)Επίσης η περιστολή και ο έλεγχος της εκπαίδευσης των πολιτών , ώστε οι πολίτες να βυθίζονται στην άγνοια, και η με κάθε τρόπο υπονόμευση της εμπιστοσύνης τους , όπως υποθάλποντας διαβολές αναμεταξύ τους και συγκρούσεις , φίλων κατά φίλων ,του δήμου και των πλουσίων και των πλουσίων μεταξύ τους .Καταβάλλεται προσπάθεια να υπάρχουν κατάσκοποι και ενθαρρύνονται οι πολίτες να καταγγέλλουν ενέργειες και λεγόμενα άλλων πολιτών(...) , η περιστολή της δύναμης των υπερεχόντων και η θανάτωση των υψηλοφρόνων , η απαγόρευση των σισσιτίων , των πολιτικών σωματείων και της εκπαίδευσης των πολιτών και παντός άλλου μορφωτικού μέσου , αλλά και η σταθερή επίβλεψη σε όλα όπου αναφαίνονται δυο τινά , ανεξάρτητο φρόνημα και εμπιστοσύνη , επί πλέον δε η απαγόρευση σχηματισμού φιλοσοφικών κύκλων και παντός άλλου είδους τέτοιων μορφωτικών σωματείων. Και γενικά , όλα τα μέσα πρέπει να μετέρχονται οι τύραννοι , με τα οποία θα αποβούν οι πολίτες αγνωστότατοι αναμεταξύ τους , καθότι η γνώση προάγει την αμοιβαία εμπιστοσύνη των ανθρώπων(...)Χαρακτηριστικό της τυραννίας είναι να μη της αρέσει ουδεμία αγέρωχη και ελεύθερη πράξη (...)
Η τυραννία εχει τρεις σκοπούς και αποβλέπει :
―Πρώτον ,στην ταπείνωση των φρονημάτων των υπηκόων (επειδή ο μικρόψυχος δεν μπορεί να επιβουλευθεί κανέναν)
―Δεύτερον, στην αμοιβαία δυσπιστία των πολιτών(επειδή η τυραννία δεν καταβάλλεται, πριν να συνδεθούν κάποιοι με εμπιστοσύνη , γι’ αυτό οι τύραννοι καταδιώκουν τους αξιοπρεπείς πολίτες , όχι μόνο διότι αυτοί απαξιούν να άρχονται δεσποτικώς , αλλά και διότι δεν καταγγέλλουν ούτε αλλήλους ούτε τους άλλους)
―Τρίτον, στην αδυναμία των πολιτών προς τις πολιτικές ενέργειες ( διότι κανείς δεν επιχειρεί τα αδύνατα και συνεπώς ούτε να τα καταλύσει στην τυραννία , εάν δεν έχει την δύναμη προς τούτο)».
ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
Το χρημα ειναι το μεσον δημιουργιας κοινωνικων ανισοτητων ,επομενως εξασκει προς το παρον, συνολικα στην κοινωνια , αρνητικη βουληση . Συμφωνα με πανω απο 200 μελετες του ΟΗΕ, οι ανισοτητες κανουν τις κοινωνιες να υποφερουν. Και οι νομοι ειναι οι γραπτες συνηθιες της κοινωνιας. Οσο ομως πιο κακες ειναι οι συνηθειες της κοινωνιας τοσο πιο κακο θα εξασκουν και οι νομοι. Η καθε εξουσια δεν υπαρχει ως αυτοσκοπος αλλα για να εξυπηρετει καταρχην την εξελιξη της ψυχικης (αθανατης) ανθρωπινης συνειδησης και οχι το αντιστροφο.
ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
Το χρημα ειναι το μεσον δημιουργιας κοινωνικων ανισοτητων ,επομενως εξασκει προς το παρον, συνολικα στην κοινωνια , αρνητικη βουληση . Συμφωνα με πανω απο 200 μελετες του ΟΗΕ, οι ανισοτητες κανουν τις κοινωνιες να υποφερουν. Και οι νομοι ειναι οι γραπτες συνηθιες της κοινωνιας. Οσο ομως πιο κακες ειναι οι συνηθειες της κοινωνιας τοσο πιο κακο θα εξασκουν και οι νομοι. Η καθε εξουσια δεν υπαρχει ως αυτοσκοπος αλλα για να εξυπηρετει καταρχην την εξελιξη της ψυχικης (αθανατης) ανθρωπινης συνειδησης και οχι το αντιστροφο.